1. خانه
  2. /
  3. سبد گل
  4. /
  5. سبد گل تبریک
  6. /
  7. سبد گل سانا

سبد گل سانا

موجود نیست

سبد گل سانا یکی از محصولات جذاب  از فلوریا  است که با ظاهری تماشایی با ترکیبی دلنواز و  چذاب از گلهای فصل شامل گل آفتابگردان  و گل آلسترومریا و … عرضه می شود. گلدان رنگی و براق این محصول را دوچندان زیباتر ساخته است. این محصول در ۲ اندازه کوچک و بزرگ ارائه می شود . سایز کوچک دقیقا مشابه عکس و سایز بزرگ ۲ برابر گل های بیشتری دارد.

لطفا توجه فرمایید با توجه به ماهیت گلهای ترکیبی محصولی که به دست شما میرسد ۱۰۰% مشابه تصاویری که مشاهده می کنید نیست به این دلیل که گلهای ترکیبی چیدمان مشخصی ندارند و گلها نیز متفاوت هستند ولی از نظر کیفیت و زیبایی و رنگ حداکثر شباهت با تصاویر سایت وجود خواهد داشت.

    تاریخ مورد نظر خود را وارد نمایید. برای مثال : پنجشنبه 1402/04/01

    Reset options
    • 0 تومان
    • 250000 تومان
    • 170000 تومان
    • تومان

    توجه مهم

    متاسفانه در حال حاضر امکان ارسال این محصول در سایر شهرستان ها وجود ندارد . برای شهرستان ها لطفا از محصولات رزهای جاودان انتخاب نمایید.

    برای دیدن محصولات رُزهای جاودان اینجا کلیک کنید

    • 0 تومان
    • 25000 تومان

    لطفا صفحه کلید خود را به انگلیسی قرار دهید.اعداد را با فرمت انگلیسی وارد نمایید

    • هزینه ارسال تومان
    • هزینه ارسال تومان
    • هزینه ارسال تومان
    • هزینه ارسال تومان

    لطفا توجه فرمایید سفارش شما در بازه زمانی انتخابی شما تحویل می شود و امکان تحویل راس ساعت دقیق وجود ندارد. 

    در صورت درخواست ارتباط با ایمیل، ایمیل خود را وارد کنید. اجباری نیست

سبد گل سانا

سبد گل سانا یکی از محصولات جذاب  از فلوریا  است که با ظاهری تماشایی با ترکیبی دلنواز و  چذاب از گلهای فصل شامل گل آفتابگردان  و گل آلسترومریا و … عرضه می شود. گلدان رنگی و براق این محصول را دوچندان زیباتر ساخته است. این محصول در ۲ اندازه کوچک و بزرگ ارائه می شود . سایز کوچک دقیقا مشابه عکس و سایز بزرگ ۲ برابر گل های بیشتری دارد.

کاربردها

سادگی در طراحی و همینطور، گل های به کاررفته در این سبد گل ، استفاده از آن را برای انواع مناسبت ها امکانپذیر ساخته است.
میتوانید از این سبد گل برای مناسبت هایی همچون تبریک تولد، تبریک ارتقا رتبه و یا هرمناسبت دیگری استفاده نمایید، حتی میتوانید آن را بدون مناسبت و فقط برای نشاندن لبخند بر لبان دوستان و عزیزانتان خریداری کنید. از دیگر ویژگی های این محصول قیمت اقتصادی آن در کنار طراحی زیبا میباشد که خرید این محصول را  برای کاربردهای مختلف دلچسب مینماید.

 

نکات قابل توجه در هنگام خرید سبد گل های ترکیبی

لطفا توجه فرمایید با توجه به ماهیت گلهای ترکیبی محصولی که به دست شما میرسد ۱۰۰% مشابه تصاویری که مشاهده می کنید نیست.به این دلیل که گلهای ترکیبی چیدمان مشخصی ندارند و گلها نیز متفاوت هستند ولی از نظر کیفیت و زیبایی و رنگ حداکثر شباهت با تصاویر سایت وجود خواهد داشت.
تمامی گل های ترکیبی فلوریا در اسفنج قرارگرفته اند که شما می توانید هر روز با مقداری حدود یک لیوان آب آن را مرطوب نمایید تا گل ها برای مدت زمان بیشتری با طراوت کنار شما بمانند. باید توجه داشته باشید که گل محصولی بسیار حساس می باشد که باید در دمای تا جای ممکن خنک قرار بگیرد. برای افزایش عمر گلها می توانید روزانه چند مرتبه گل ها را با اسپری آب مرطوب نمایید.

 

محصولات پیشنهادی

فهرست