1. خانه
  2. /
  3. سبد گل
  4. /
  5. سبد گل تبریک
  6. /
  7. سبد گل (باکس گل) رابی

سبد گل (باکس گل) رابی

موجود نیست

سبد گل (باکس گل) رابی همانطور که از تصویر آن برمی آید با رنگ ترکیب رنگ زرد و بنفش زیبای خود حسی از نشاط و  انرژی  را به گیرنده هدیه میکند.

    تاریخ مورد نظر خود را وارد نمایید. برای مثال : پنجشنبه 1402/04/01

    • 0 تومان
    • 250000 تومان
    • 170000 تومان
    • تومان

    توجه مهم

    متاسفانه در حال حاضر امکان ارسال این محصول در سایر شهرستان ها وجود ندارد . برای شهرستان ها لطفا از محصولات رزهای جاودان انتخاب نمایید.

    برای دیدن محصولات رُزهای جاودان اینجا کلیک کنید

    • 0 تومان
    • 25000 تومان

    لطفا صفحه کلید خود را به انگلیسی قرار دهید.اعداد را با فرمت انگلیسی وارد نمایید

    • هزینه ارسال تومان
    • هزینه ارسال تومان
    • هزینه ارسال تومان
    • هزینه ارسال تومان

    لطفا توجه فرمایید سفارش شما در بازه زمانی انتخابی شما تحویل می شود و امکان تحویل راس ساعت دقیق وجود ندارد. 

    در صورت درخواست ارتباط با ایمیل، ایمیل خود را وارد کنید. اجباری نیست

سبد گل (باکس گل) رابی

سبد گل (باکس گل) رابی همانطور که از نام آن برمی آید با رنگ سبز روشن و زیبای خود، یادآور ترنم و سرسبزی طبیعت است. که میتواند حس طراوت، شادابی و جریان رو به حرکت زندگی را به گیرنده هدیه کند. گلهای زرد سبد گل ترنم یادآور نور و درخشش خورشید و نمادی از گرمای زندگی است که شادی را برای گیرنده این سبد گل به ارمغان میآورد.  این سبد گل زیبا از گلهای سفید ، زرد و سبز از انواع گل رز مینیاتوری ، قرنفل و یا آچیرلا ، فرزیا ، میخک و داوودی تشکیل شده است. با توجه به رنگهای عمومی و فراگیر گل های آن، قابل هدیه دادن، هم به خانمها و هم به آقایان است  و برای انواع مناسبت های تبریک و تهنیت و شاد باش مثل تبریک تولد ف تبریک و آرزوی موفقیت ، و..و یا حتی بدون مناسبت برای شاد کردن عزیزی و هدیه کردن سرسبزی طبیعت به اون مناسب است.

نکات قابل توجه در هنگام سفارش

در مورد گل های ترکیبی  که سبد گل ترنم نیز ار آن دسته است ، باید توجه داشته باشید که به دلیل  ماهیت گلهای ترکیبی محصولی که به دست شما میرسد ۱۰۰% مشابه تصاویری که مشاهده می کنید نیست. به این دلیل که گلهای ترکیبی چیدمان کاملا یکسان و مشخصی ندارند.  گلها نیز در هر بار چیده شدن متفاوت هستند و بعضی گل ها در فصول خاصی از سال عرضه می شوند . در این صورت گل ها با گل مشابه یا بهتر از نظر قیمت و و ظاهر جایگزین می شود. به همین دلیل محصول نهایی ممکن است تا حدودی با تصویر و محصولات قبلی متفاوت باشد. ولی از نظر کیفیت و زیبایی و رنگ حداکثر شباهت با تصاویر و نمونه های قبلی وجود خواهد داشت. لطفا در صورتی که در مورد نوع خاصی از گل یا رنگ در این محصول تاکید ویژه ای دارید لطفا قبل از ثبت سفارش با همکاران ما موضوع را در میان بگذارید.

سبد گل (باکس گل) رابی از موارد زیر تشکیل شده است :

سبد گل فلزی a رنگ و با کیفیت
کارت و پاکت لوکس فلوریا برای درج پیام مورد نظر شما برای گیرنده
گلهای نوشته شده در عبارت قبل
اسفنج مرطوب با کیفیت خارجی که طراوت و شادابی گلها را به مدت بیشتری نسبت به سایر اسفنج ها حفظ میکند.

نکات نگهداری از سبد گل

تمامی گل های ترکیبی فلوریا در اسفنج خارجی قرارگرفته اند که شما می توانید هر روز با مقداری حدود یک لیوان آب آن را مرطوب نمایید تا گل ها برای مدت زمان بیشتری با طراوت کنار شما بمانند. باید توجه داشته باشید که گل محصولی بسیار حساس می باشد که باید در دمای تا جای ممکن خنک قرار بگیرد. برای افزایش عمر گلها می توانید روزانه چند مرتبه گل ها را با اسپری آب مرطوب نمایید.

 

محصولات پیشنهادی

فهرست