1. خانه
  2. /
  3. سایر
  4. /
  5. ماشین عروس مدل آدرین

ماشین عروس مدل آدرین

موجود نیست

ماشین عروس مدل آدرین قابل ارائه روی تمامی مدل ها و رنگ های مختلف برای  ماشین  های سدان ، کوپه ، کروک ، هاچ بک و SUV می باشد و محدودیتی از نظر خودرو و رنگ وجود ندارد.  گل های ماشین عروس مدل آدرین شامل گل های لیسانتوس و گل آلیوم برای زیبایی و چشم نوازی بیشتر می باشد.

قیمت درج شده برای ماشین عروس مدل آدرین ،  جهت گل و تزئینات می باشد و کارواش و اجاره خودرو در نظر گرفته نشده است.  برای اطلاعات بیشتر می توانید قسمت توضیحات در پایین صفحه محصول را مطالعه نمایید.

ناموجود

ماشین عروس مدل آدرین قابل ارائه روی تمامی مدل ها و رنگ های مختلف است. از جمله ماشین  های سدان (صندوقدار) ، کوپه (2 درب) ، کروک (سقف متحرک) ، هاچ بک و SUV (شاسی بلند). برای همین محدودیتی از نظر خودرو و رنگ وجود ندارد. رنگ گل های مورد استفاده در این مدل مناسب خودروهای به رنگ سفید، مشکی ، نقره ای ، خاکستری می باشد.   گل های ماشین عروس مدل آدرین شامل گل های لیسانتوس و گل آلیوم می باشد. که به زیبایی و چشم نوازی بیشتر کمک می کند. گل های این مدل روی اسفنج مرطوب تزئین می شوند. تا ماندگاری بیشتری داشته باشند.

توجه : قیمت درج شده برای ماشین عروس مدل کارن،  جهت گل و تزئینات می باشد. و کارواش و اجاره خودرو در نظر گرفته نشده است. پیشنهاد ما این است قبل از تحویل خودرو برای تزئین با گل خودرو خود را روشویی و توشویی نمایید تا از سواری ماشین عروسی خود بیشتر لذت ببرید. در صورتی که مایل به اجاره خودرو می باشید لطفا با ما از این طریق تماس بگیرید.

برای تزئین خودرو و تحویل به موقع آن لازم است. حداقل 3 ساعت قبل از زمانی که مایل هستید خودرو تزئین شده را تحویل بگیرید، خودرو را به پارکینگ شرکت فلوریا تحویل نمایید. برای مشاهده آدرس تحویل اینجا کلیک کنید.

 

گل ها  : لیسیانتوس سفید، لیسانتوس کِرِم ، لیسیانتوس صورتی و گل آلیوم

فهرست