معرفی شرکت های گل فروشی آنلاین

معرفی شرکت های گل فروشی آنلاین

  1. خانه
  2. اخبار و دانستنی ها
  3. معرفی شرکت های گل فروشی آنلاین
بدون دیدگاه

گل فروشی آنلاین نامی که مدتیست سر زبان ها افتاده. چند سالی است که با اقبال مردم به گوشی های هوشمند ضریب نفوذ اینترنت در ایران به شدت افزایش یافته است. اگر در سالهای نه چندان دور تنها بخش خاصی از جامعه در منزل خود به شبکه اینترنت متصل بودند این روزها بیشتر افراد از طریق گوشی هوشمند خود به راحتی به اینترنت وصل می شوند. اینترنت همراه با خود مزایا و معایبی به همراه آورده که یکی از مهمترین مزیت های آن،  آنلاین شدن خدمات مختلف و دسترسی سریع و راحت به خدمات مورد نیاز به صورت آنلاین شده است. گل فروشی نیز یکی از این خدمات است که دسترسی شهروندان را به سرویس سفارش آنلاین گل و ارسال گل آسان نموده. در ادامه بیشتر با این پدیده جدید آشنا می شویم.

گل فروشی آنلاین فلوریا ، پیشرو در ارائه سرویس ارسال گل درب منزل و محل کار 

گل فروشی آنلاین در دنیا:

گل فروشی آنلاین در دنیا قدمت زیادی دارد. قدمی طولانی تر از یک قرن. تاریخ گل فروشی های آنلاین از سال 1910 میلادی آغاز می شود. درست جایی که اولین سرویس ارسال گل در ایالت  ایلینوز آمریکا شروع به کار کرد. شرکت  Florists’ Telegraph Delivery یا به اختصار FTD اولین کمپانی گل فروشی آنلاین در دنیا نام دارد. این شرکت با متصل کردن گل فروشی های مختلف از طریق تلگراف سفارشات را دریافت و در چند ایالت مختلف خدمات ارائه می کرد. این شرکت از سال 1965 فعالیت خود را به خارج از مرزهای آمریکا گسترش داد. و از این سال نام خود را به Florists’ Transworld Delivery تغییر داد.

 

بزرگترین شرکت های گل فروشی آنلاین در دنیا :

 

Teleflora online flower delivery

گل فروشی آنلاین teleflora

 

گل فروشی آنلاین Teleflora: کمپانی تله فلورا از سال 1934 در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا آمریکا تاسیس شده . این شرکت هم اکنون بیش از 3000 نفر پرسنل دارد. تله فلورا برای ارسال گل با بیش از 15 هزار گل فروشی در 20 کشور دنیا همکاری می کند.

 

ProFlowers Online Flower Deliveryگل فروشی آنلاین ProFlowers: شرکت پرو فلاورز در سال 1998 توسط آقای جارد پولیز تاسیس شد. دفتر اصلی این شرکت در شهر ساندیگو در ایالت کالیفرنیا آمریکا واقع شده است. شرکت FTD در سال 2014 این شرکت را به مبلغ 1 میلیارد دلار خرید.

 

FTD Online Flower Deliveryگل فروشی آنلاین FTD:  اف تی دی اولین شرکت در دنیاست که با استفاده از تلگراف از سال 1910 شروع به کار کرده و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

 

1800flowers Online Flower Delivery

گل فروشی آنلاین 1800Flowers: تاریخچه این شرکت به سال 1982 باز میگردد. زمانیکه با شماره تلفن  3569377-800-1 شروع به فعالیت کرد. 3569377 عددی است که وقتی روی تلفن حروف flowers را شماره گیری می کنید نمایش داده می شود. .

 

 

گل فروشی آنلاین در تهران:

گل فروشی آنلاین فلوریا  FLORIA : فلوریا الهام گرفته از نام الهه گل ها در تاریخ اساطیری است و نمادی از شکوه و زیبایی گل هاست. فلوریا از سال 1395 در تهران شروع به فعالیت کرده و هم اکنون با ارائه تنوع کاملی از انواع سبد گل ، دسته گل ، باکس گل ، تاج گل و … پیشرو در ارائه سرویس ارسال گل درب منزل و محل کار می باشد. این شرکت با توجه به کیفیت بالای گلها و خدماتی که ارائه می کند با اقبال زیادی از سمت مشتریان مواجه شده.

تجربه خرید گل از گل فروشی آنلاین فلوریا به قدری متفاوت است که دوست خواهید داشت دوباره و دوباره با سفارش گل از فلوریا دوستان و عزیزان خود را خوشحال کنید. گل فروشی آنلاین فلوریا با استفاده از سیستمی متفاوت برای تامین ، فروش و توزیع گل ، گلهایی تا 3 برابر تازه تر نسبت به گل فروشی های سنتی و دیگر گل فروشی های آنلاین ارائه می کند به مراتب ماندگاری و طول عمر بیشتری دارند.

Floria Online Flower Delivery in Tehran

 

 

دیدگاه کاربران:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

محصولاتی که ممکن است دوست داشته باشید:

فهرست