سفارش آنلاین گل از گلدون

آغاز همکاری فلوریا با سایت گلدون

  1. خانه
  2. اخبار و دانستنی ها
  3. آغاز همکاری فلوریا با سایت گلدون
بدون دیدگاه

مجموعه گل فروشی آنلاین فلوریا این افتخار را دارد تا به عنوان استارتاپی پیشرو و نوآفرین در حوزه بازار گل و گیاه کشور ، آغاز همکاری خود را با اولین پلتفرم آنلاین گل و گیاه کشور با نام تجاری گلــدون و به آدرس www.goldooon.com اعلام نماید. گلدون به عنوان اولین پلتفرم آنلاین برای سفارش گل و گیاه با بررسی های تخصصی بازار و نیاز مشتریان و همین طور گل فروشی های معتبر در سراسر کشور فعالیت خود را با تحقیقات بازار و مصرف کننده از سال ۹۵ آغاز نموده است. گلدون از طریق همکاری با گل فروشی های معتبر در سراسر کشور بستر مناسبی برای سفارش آنلاین گل ، خرید گل و خرید اینترنتی گل می باشد.

مقایسه گل فروشی ها

گلدون با کنار هم قراردادن گل فروشی های معتبر در سراسر ایران این امکان را در خرید گل اینترنتی فراهم کرده تا با دست باز مناسب ترین و نزدیک ترین گل فروشی را برای سفارش خود انتخاب کنید. برای این کار شما می توانید با مقایسه امتیاز هر گل فروشی و نظرات مشتریان قبلی آنها انتخابی دقیق تر داشته باشید.

اطمینان از کیفیت و زیبایی

با مقایسه امتیاز هر گل فروشی و همین طور خواندن نظرات و تجربیات مشتریان قبلی آن ها می توانید با آرامش خیال بیشتری خرید کنید. ما این اطمینان را به شما می دهیم که گل فروشی های طرف همکاری با گلدون متعهد به ارائه گل های تازه و با کیفیت و همین طور  متعهد به جلب رضایت و لبخند شما می باشند.

تنوع در مدل ها و طراحی ها

حضور گل فروشی های مختلف با سلیقه های متنوع در گلدون باعث شده تا با بتوانید با خیالی آسوده و دست هایی باز گل هایی متناسب با سلیقه و بودجه خود انتخاب کنید و مطمئن باشید که سفارش گل شما به موقع و با کیفیت ارسال خواهد شود.

گلدون خود را اینگونه معرفی می کند:

درباره گلـــدون

گلدون یک بازار آنلاین گل برای سفارش گل است که به کمک آن می توانید انواع مدل های مختلف سبد گل ، باکس گل ، تاج گل و … را از گل فروشی های معتبر کنار هم ببینید و مقایسه کنید و با دیدن نظرات و امتیازات کسانی که قبلا این محصولات را خریداری کردند  با اطمینان بیشتری خرید گل خود را انجام دهید و تجربه ای دلپذیرتر از خرید گل اینترنتی و سفارش آنلاین گل داشته باشید. تمامی عکس ها و تصاویری که در گلدون می بینید کاملا طبیعی و واقعی هستند که توسط همان گل فروشی به طور اختصاصی تهیه شده تا بیشترین شباهت را به محصول نهایی که به دست شما می رسد داشته باشد.

با کد تخفیف floria  می توانید از ۱۰% تخفیف در اولین خرید خود از سایت گلدون بهره مند شوید .

دیدگاه کاربران:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

محصولاتی که ممکن است دوست داشته باشید:

فهرست