1. خانه
  2. /
  3. سبد گل
  4. /
  5. سبد گل تبریک
  6. /
  7. سبد گل رُزا

سبد گل رُزا

موجود نیست

سبد گل رُزا محصولی از فلوریا  می باشد که با ظاهری شیک به همراه ترکیبی زیبا از گلهای رز هلندی و برگ های سبز تزئین شده عرضه می شود.  این محصول   در سه مدل 7 و 13 شاخه ای عرضه می شود.

 

    تاریخ مورد نظر خود را وارد نمایید. برای مثال : پنجشنبه 1402/04/01

    Reset options
    • 0 تومان
    • 250000 تومان
    • 170000 تومان
    • تومان

    توجه مهم

    متاسفانه در حال حاضر امکان ارسال این محصول در سایر شهرستان ها وجود ندارد . برای شهرستان ها لطفا از محصولات رزهای جاودان انتخاب نمایید.

    برای دیدن محصولات رُزهای جاودان اینجا کلیک کنید

    • 0 تومان
    • 25000 تومان

    لطفا صفحه کلید خود را به انگلیسی قرار دهید.اعداد را با فرمت انگلیسی وارد نمایید

    • هزینه ارسال تومان
    • هزینه ارسال تومان
    • هزینه ارسال تومان
    • هزینه ارسال تومان

    لطفا توجه فرمایید سفارش شما در بازه زمانی انتخابی شما تحویل می شود و امکان تحویل راس ساعت دقیق وجود ندارد. 

    در صورت درخواست ارتباط با ایمیل، ایمیل خود را وارد کنید. اجباری نیست

سبد گل رُزا

سبد گل رُزا محصولی از فلوریا  می باشد که با ظاهری شیک به همراه ترکیبی زیبا از گلهای رز هلندی  و برگ های سبز تزئین شده عرضه می شود.این محصول   در سه مدل 7 و 13 شاخه ای عرضه می شود.
گلدان استفاده شده در این محصول از نوع شیشه میباشد. که جلوه ای زیبا و چشم نواز به آن بخشیده است.
رزهای مورد استفاده در این محصول از نوع رز هلندی درجه یک است که بهترین نوع از بین رز های ارائه شده توسط گلخانه ها میباشد.
کاربردها :
گل رز از گذشته تاکنون نماد عشق و محبت در میان تمامی فرهنگ ها بوده و هست.  بسیاری از انسانها برای نشان دادن عشق خود به معشوقشان از این نوع گل ، مخصوصا رنگ قرمز آن استفاده میکرده اند. و به طبع آن استفاده از سبد گل رز نیز  برای مناسب های مختلفی از جمله خواستگاری ، نامزدی و .. مرسوم بوده است.
سبد گل رُزا را میتوانید برای تولد همسر یا نامزدتان یا هر شخص دیگری که دوستش دارید انتخاب نمایید.
و همینطور بدون مناسبت خاصی و فقط برای سورپرایز کردن عزیزانتان به آنها هدیه دهید.
سبد گل رُزا با طراحی زیبا و خاص آن، و همینطور قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه  این محصول، انتخابی مناسب برای نشان دادن عشق و محبت شما به عزیزانتان میباشد.

انتخاب و خرید گل
همواره برای انتخاب و خرید سبد گل ابتدا  مناسبت مربوطه را در نظر بگیرید و  بعد از آن به نوع ارتباطتان با شخص مقابل فکر کنید .
اگر  دوستی صمیمی هستید،  در این صورت میتوانید از بین سبد گل و باکس گل های رسمی و غیررسمی هردو را انتخاب کنید.
اما اگر  فقط آشنا هستید و برای عرض ادب میخواهید برایشان گل سفارش دهید ، در نتیجه انتخابتان را بین بین سبد گل و باکس گل های رسمی انجام دهید. بعد از آن به این فکرکنید که شخص مقابلتان چه سلیقه ای دارد و چه نوع سبد گل،  باکس گل و چه نوع گل هایی را میپسندد. و  محصولاتی را انتخاب کنید که با توجه رنج قیمتی مورد نظرتان  شامل گلهای مورد نظر میشود . حتما تا اینجا به نتیجه خوبی درباره انتخابتان رسیده اید.
در مرحله آخر،  از بین گلهایی که در لیست انتخابتان قرار دادین. محصولی  که طراحی اش را ازهمه بیشتر میپسندید،  انتخاب کنید.

خرید آنلاین گل :
در وب سایت فلوریا به راحتی میتوانید ،محصول  مورد نظر خود را با ویژگی های مربوطه پیدا کرده و سفارش دهید. ما در فلوریا هموراه تلاش میکنیم جدیدترین مدل ها همراه با بالاترین کیفیت را به شما ارائه دهیم.

محصولات پیشنهادی

فهرست